середу, 17 червня 2020 р.

Познайомтесь - Таїсія Дідківська

Пишу вірші, що йдуть від серця...


Мене звуть Дідківська (Карасюк) Таїсія Муслимівна. Народилася в селі Липники, Лугинського району, Житомирської області. Ще в шкільні роки писала невеличкі прозові твори та поезію.  Зараз, здебільшого, пишу вірші, а натхненням для написання є моя вчительська діяльність – це постійна творчість. Багато поезії присвячених життєвим роздумам, коханню, природі, а також  подіям на Сході України, адже, неможливо бути українцем і не перейматися долею України! Люблю життя, людей, світ, який мене оточує. Бачу прекрасне у всьому, рядки поезій проходять через мою душу. Маю сім'ю, чоловіка, двоє діток. Живу в мальовничому селі Ігнатпіль  Овруцького району на Житомирщині,  працюю в школі вчителем української мови та літератури. Я думаю, що слово – це теж зброя, це рух думки, який змінює події і людей. Брала участь у фестивалі «Струни мого серця», «Просто на Покрову», «Пісенний Спас».  
   Хочу поділитися з Вами своїми поезіями, 
щоб Ви відчули також частинку моєї душі!



Немає коментарів:

Дописати коментар

Ви хотите оставить комментарии но незнаете как? Очень просто!
- нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария".
- Выберите Имя/URL. (никто не любит анонимов).
- Наберите свое имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить
- В окошке комментария напишите то что вы хотели и нажмите "Отправить комментарии"! Спасибо!