четвер, 16 жовтня 2014 р.

І оживає дух козацький.

13 жовтня 2014 року працівники  Овруцької центральної районної бібліотеки ім. А.С.Малишка провели годину пам’яті до Дня козацтва (14 жовтня) «І оживає дух козацький». Захід відбувся біля пам’ятного знаку «Козакам Овруччини». Учасниками вшанування були учні ПТУ – 35 та запрошені гості: Отаман війська Древлянського та Овруцького осередку українського козацтва Я. Я. Грищук, заступник голови РДА А. В. Бібко, заступник голови районної Ради  В. Г. Іванов, голова міської Ради В.В. Шваб та отець Олексій з Свято – Василевського собору. Захід завершився переглядом документального фільму в приміщенні бібліотеки «Шлях до дому в півтисячу років». Автором цього фільму є Я.Я.Грищук.
Учасники вшанування - учні ПТУ-35
Слово надано заступнику голови Овруцької РДА А.В. Бібку
Слово надано заступнику голови районної Ради В.Г. Іванову
Слово надано голові міської Ради В.В.Швабу
Слово надано Отаману війська Древлянського та Овруцького осередку війська козацького Я.Я.Грищуку
Посвята в козаки
Слово надано отцю Олексію

Переможцям вікторини Яків Грищук вручив книги з історії козацтва
Перегляд документального фільму "Шлях до дому в півтисячу років"


Слово надано директору Овруцької ЦРБ С.М.Солтис
Слово надано Отаману війська Древлянського та Овруцького осередку війська козацького Я.Я.Грищуку
В читальній залі відкрита для перегляду книжкова виставка до Дня козацтва
"Козацтво - це дух століть і слава поколінь"

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ви хотите оставить комментарии но незнаете как? Очень просто!
- нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария".
- Выберите Имя/URL. (никто не любит анонимов).
- Наберите свое имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить
- В окошке комментария напишите то что вы хотели и нажмите "Отправить комментарии"! Спасибо!