середу, 28 січня 2015 р.

Бенефіс Олександра Толкача

27 січня 2015 року АРТвітальня Овруцької ЦРБ ім. А.С.Малишка зібрала поціновувачів поетичного слова Овруччини. Зібрання приурочене бенефісу поета Олександра Григоровича Толкача: «Ношу я в своїм серці Україну». Присутніх ознайомили з біографією Олександра Григоровича. Працівники бібліотеки зачитали деякі вірші з його першої збірки «Якби ж то вічно бути молодому», яку представили сьогодні широкому загалу.

О.Г.Толкач
Тематика віршів автора різноманітна: тут можна знайти і про людей праці – хліборобів та кварцитників, і про долю нашої України, яка так хвилює автора. Не обійшов він і проблеми соціального плану: і про бідність людей, і про алкоголізм, і про наркоманію та СНІД. Але не покидає автора віра в чесність, порядність, добро. 
Щоб докладніше ознайомитись з книгою О.Г.Толкача звертайтесь в АРТвітальню Овруцької ЦРБ.
Солтис С.М.

Олександр Толкач прочитав також свої нові вірші, вони вразили присутніх своєю простотою і складністю водночас. Написав він їх вже після виходу першої збірки.
Коновальчук В.М.
Струтинська М.С. знайомить присутніх з біографією поета 
Працівники ЦРБ читають вірші О.Толкача
Ще раз вітаємо Олександра Григоровича з його бенефісом
та бажаємо творчої наснаги, міцного здоров’я та
звичайного родинного щастя!

Представляємо деякі вірші, що ввійшли до збірки 

«Якби ж то вічно бути молодому»: 



Не хочу бути я старим.
Я вічно буду молодим.
Здорове серце, дужі руки,
невтомні ноги, і розпуки
ніякої тобі кругом –
посвистуй, хльоскай батогом
та плугом полечко виорюй,
хоч би тяглось воно до моря.
Або ж, - як вранішня роса, -
послухай, як дзвенить коса
в твоїх руках на зелен-лузі.
Пташки співають в лісосмузі,
і сонечко вже ген зійшло –
то щастя до тебе прийшло.
Як гарно бути молодим!
Не хочу бути я старим!...

       ***           ***          ***         
Ношу    я   в серці  рідну   Україну
Ані хвилини без тебе не проживу.
Весь час про тебе думаю, Вкраїно,
чи хлібним полем на комбайні я пливу,
чи із вікна дивлюсь на кущ калини.

Чи до садочка свою доньку я веду,
чи дім новий будую біля ставу,
або до війська з Богом сина проведу,
щоб він охороняв свою державу.

Або вінком сім'ю в обіймах заплету,
на стіл поклавши теплую хлібину –
завжди і скрізь таку навік мені святу
ношу я в серці рідну УкраЇну.

***      ***     ***    
Де тебе шукати
-Де ти молодість поділась?
Ти куди пропала?
Аж тепер ось прояснилось,
що тебе не стало.
-Не звертав я, імовірно,
на тебе уваги.
Ти не стерпіла, це вірно,
такої зневаги.
-І пішла від мене просто,
непомітно й тихо,
без докорів і без помсти.
Мені ж – не до сміху.

***       ***       ***     
Чоловіка злим чи добрим
жінка власна робить.
Якщо вона сама "кобра",
то й його закобрить.

Вона так його дістане,
так хвостом обкрутить,
що і в нього скоро стане
повен рот отрути.

А на людях "благовірна"
ганить чоловіка:
"Я живу із бузувіром,
деспотом, пантиком.

Не такий він, як у інших,
бачите, як злиться.
Он чому в сусідки Гриша –
крикнути боїться.

А рідня в мого! О Боже!
Всі мовчать зі мною,
всі повз мене, хто як може,
ходять стороною."

І кричить, бурчить, лепече
і в хаті й надворі.
Люди слухають і шепчуть:
- В чоловіка горе.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ви хотите оставить комментарии но незнаете как? Очень просто!
- нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария".
- Выберите Имя/URL. (никто не любит анонимов).
- Наберите свое имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить
- В окошке комментария напишите то что вы хотели и нажмите "Отправить комментарии"! Спасибо!