середу, 29 серпня 2012 р.

Мій край моя історія жива!


Лине вишивка мов пісня

З 15 серпня по 30 вересня 2012 року в Артвітальні Овруцької Центральної районної бібліотеки ім.. А.С.Малишка відкрилась виставка робіт декоративно – прикладного мистецтва жителів Овруцького району «Мій край, моя історія жива», присвячена ювілею Житомирської області. Всього 23 майстрині представили свої роботи. Наймолодшій 13 років (Невмержицька Ангеліна), а найстаршій вже за 70 (Тарасевич Галина Теофанівна).
 

Запрошуємо всіх бажаючих відвідати нашу виставку!

1 коментар:

  1. Роботи ваших майстринь - це диво, отож традиції українського народу завжди будуть поміж нас,якщо наймолодшій майстрині лише 13 років. А Ангеліні бажаю лише здоров'я , щастя та здійснення найкращих мрій, а вам, шановні колеги, також не завадить і здоров'я, і щастя, і добробут вам і вашим родинам.

    ВідповістиВидалити

Ви хотите оставить комментарии но незнаете как? Очень просто!
- нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария".
- Выберите Имя/URL. (никто не любит анонимов).
- Наберите свое имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить
- В окошке комментария напишите то что вы хотели и нажмите "Отправить комментарии"! Спасибо!