неділю, 18 травня 2014 р.

День Матері


                       Молитва
Свята моя ненько, я вдячний Тобі,
Що в хаті тепленько і сіль є, і хліб,
За те, що ще можу свій хрест я нести,
О Матінко Божа, спаси і прости.
Твори, Богородице, рідному сину
Молитву за нас і за всю Україну,                                                                                                             
Молитву нехитру, святу і просту,                   
Неси її, Сину Іісусу Христу                              
Помилуй нас Боже, гріхи нам прости                            
І дай нам ще сили в гріхах не зрост                       
Свята наша Ненько, ми вдячні Тобі,                         
Що діток своїх Ти борониш в біді.
Акулов Г.                          
12.05.2014 року працівники Овруцької центральної районної бібліотеки для дорослих ім.. А.С.Малишка, спільно з працівниками міської бібліотеки, провели масовий захід до Дня Матері. 
Захід відбувся на базі міської бібліотеки під назвою: «А Мати - найстарша Богиня в сімейному іконостасі». Були запрошені учні старших класів гімназії та представники влади. Вихованці ЦДЮТ, гуртка журналістики, читали вірші та співали пісні присвячені матерям.
Ведучі свята: бібліотекар міської бібліотеки Шваб М.С.
та бібліотекар ЦРБ Омелянчук Л.А.
 Мамо моя рідна і єдина
Мамо моя рідна і єдина,
Ластівко добра і теплоти,
Я для тебе був і є дитина,
І для мене найдорожча ти.
Доки в грудях буде серце битись,
Втратити тебе я так боюсь.
Я на тебе хочу надивитись,
За здоров’я Богу помолюсь.
Скільки ти зазнала горя й муки
У своєму нелегкім житті!
Я цілую ці дбайливі руки,
Мозолисті, вмілі, золоті.
Хай поля-лани зерняться житом
І вруняться колосом без меж,
Скільки я на світі буду жити,
Ти в моєму серці не помреш!
Доки в грудях буде серце битись,
Втратити тебе я так боюсь.
Я на тебе хочу надивитись,
І чомусь ніяк не надивлюсь.
                           Геращенко В. 
Фотосвітлини свята:











Книжкова виставка

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ви хотите оставить комментарии но незнаете как? Очень просто!
- нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария".
- Выберите Имя/URL. (никто не любит анонимов).
- Наберите свое имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить
- В окошке комментария напишите то что вы хотели и нажмите "Отправить комментарии"! Спасибо!