вівторок, 3 березня 2015 р.

Закон про мене і мені про закон

Діяльність правового клубу «Закон про мене і мені про закон», який діє  при центральній районній бібліотеці  ім. А.С. Малишка,  в 2015 році почалася з кола спілкування «Держава. Право. Громадянин».  Цей захід було проведено  26 лютого, в ПТУ – 35 з учнями 13 групи . Розкриваючи питання «Ми різні, ми – рівні», провідний бібліотекар читального залу Овруцької ЦРБ  Т.Я.Пушанко зазначила, що у людей є багато  спільних і відмінних рис. Але нас усіх об’єднує те, що ми – люди, що маємо одну на всіх Землю і нам слід жити так, щоб зберегти мир, спокій та навколишнє середовище.
Здоров’я людей - умова прогресивного розвитку суспільства в усіх його напрямах. Саме це відзначила у своєму виступі «Здоров’я молоді – здоров’я нації» бібліотекар читального залу Овруцької ЦРБ  Г.Г.Старовойт. 
Присутні переглянули прес-калейдоскоп «Правовий орієнтир – для тебе».

Немає коментарів:

Дописати коментар

Ви хотите оставить комментарии но незнаете как? Очень просто!
- нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария".
- Выберите Имя/URL. (никто не любит анонимов).
- Наберите свое имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить
- В окошке комментария напишите то что вы хотели и нажмите "Отправить комментарии"! Спасибо!